לרשימת הטיפולים וחיפוש מבצע – לחצי כאן
איך אני יודעת איזה מבצע זמין כרגע באתר?
ישנן 2 קבוצות טיפולים אצלינו:
רק הטיפולים מסוג השני אנחנו מוציאים למחירה כאן, דרך האתר
כדי לדעת איזה טיפולים מוצעים כרגע בהנחה, הביטי בחלק העליון, לדוגמה כמו כאן
לרשימת הטיפולים וחיפוש מבצע – לחצי כאן
ההנחה המשמעותית ביותר הוצעה בתקופת מגפת קורונה
כדי לקבל עדכון על מבצע לטיפול מסוים שמעניין אותך שלחי לנו הודעה ונכניס אותך ידנית לרשימת התפוצה בהקשר לטיפול שעיניים אותך
לרשימת הטיפולים המלאה לחצי כאן
שאלות נפוצות | ריכזנו עבורך מספר שאלות נפוצות במידה ותרצי לדעת יותר על חנות שלנו ברשת. אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר לשאלות נוספות
טיפולים אסתטית מורכבים ניתנים רק לאחר ייעוץ עם רופא, לא?
בראש הרשימה של נרקיסיה מאז ומתמיד היה למצוא פתרונות אחידים, הנדסיים ככל הניתן לכלל הפציינטיות.
״בהתאמה אישית בלבד״ | ״אי אפשר בלי ייעוץ״ | ״הרופא חייב לראות לפני״ – אלה רק חלק מהביטוים שתמיד גרמו להרגשת האכזבה בתחום הנוי ויופי.
חלק מהסיבות אכן מגבילות אפשרות סגירת העסקה בלי מפגש מוקדם, אבל חלקן – זוהי פשוט המצאה ?♀️
מתי אקבל את הטיפול מוצר שרכשתי באתר, מה עלי לעשות?
ראשית – הינך מוזמנת לכתוב לנו או להתקשר מיד לאחר סיום הליך הרכישה באתר, נשמח להכיר פציינטית החדשה שלנו ?. בהמון מקרים זו היא רק ההתחלה. הפציינטיות שלנו ממשיכות לאזורים וטיפולים נוספים אחרים לאחר שמכירות בכוח הקסום של קרני אור בלייזר המתקדם בייקום ? בכל מקרה, תוך 24 שעות מקליטת התשלום במערכת אנו ניצור עמך קשר להיכרות ראשונית וקביעת מועד לטיפול הנבחר. בחלק מהמקרים תבוצע שיחת ווידאו ותקופת הכנה עם תכשירים הנדרשים לעורך במשלוח עד הבית. כלול במחיר.
ברצוני לבטל רכישה באתר, מה עלי לעשות?
אין צורך להתקשר, זמנך וזמן שלנו ייקר לכולנו. פשוט שלחי הודעת ווטסאף באמצעות כפתור הוורוד למטה בעמוד עם בקשה מקוצרת.
יחד עם זאת, אנחנו סבורים, שאם כבר בחרת לסמוך עלינו ולמסור פרטי התשלום לאחר שלמדת את המוצר אותו בחרת, שלא תצטערי על הבחירה שלך.
נוכל לשנות ו/או לשדרג את ההזמנה שלך בפגישה אישית לאחר הגעתך עד אלינו.
זכרי – כאן, באתר, המחיר שקיבלת הוא הנמוך ביותר מכל מחיר אחר לטיפולים שלנו. כי אנחנו מכבדים את השקעתך בבחירת הטיפול, בהיכרות איתנו דרך האינטרנט ובמתן אמון שאינו מובן מאליו.
ברצוני לעדכן פרטי הזמנה שביצעתי באתר (לשנות פרטי תשלום / טיפול), מה לעשות?
אין לך מה לדאוג, אנחנו ממאלה יוצרים עמך קשר תוך 24 שעות לאימות ההזמנה, נוכל לדבר על הכל ולזרום על כל רצונך. מבקשים ממך שלא לנסות לבצע ביטול למען שינוי, בגלל זמן עדכון ארוך יחסית בחברות האשראי. מניסיונינו בעבר, המצב ניסיון לשינוי ע״י פציינטית מהבית עלול לטפוס לך מסגרת אשראי ע״י חברת אשראי ללא סיבה הגיונית כל כך מאחורי זה.
ברצוני להכיר את המטפלים שלי אישית לפני שאני רוכשת, מה עלי לעשות?
רצונך הינו ברור ומובן לנו, יחד עם זאת זכרי שאת מחפשת הוזלה שלה אמורה להיות גם סיבה אמיתית מאחורי הכל. חסכון בזמן שלנו והשקעה עצמית בבדיקה מוקדמת – היא המפתח להנחה.
אנו נשמח לפגוש אותך אישית. למען האמת במעל 90% מהמקרים הפציינטיות שלנו בוחרות בפעם הראשונה לבוא למפגש ייעוץ פנים מול פנים לפני למסור את גופן לידיים שלנו. תוכלי בעתיד להינות ממחירים משתלמים דרך האתר.
אינני מצליחה לבצע הזמנה, מה עלי לעשות?
קודם כל תוודאי שהינך מנסה לבצע רכישה של טיפול בעמוד בו מופיע מחיר. ישנם טיפולים מורכבים אשר אין אפשרות לתת עליהם הצעת מחיר ללא מפגש ובדיקה מקדימה.
אם התקלה ברכישה מתרחשת במהלך הכנסת פרטי התשלום, צרי איתנו קשר במיידי על מנת להבטיח הבטחת הפרטיות של המידע שלך. אם הבעיה מתרחשת מחוץ לשעות הפעילויות שלנו, שלחי מסרון באמצעות כפתור הוורוד בתחתית העמוד. לשמחתינו, מערכות סליקה של כרטיסי אשראי איתם בחרנו לעבוד מבוטחות עד 100% של גובה עסקאות. על תדאגי. הכל יהיה בסדר ?
איך מנוהל מידע הפרטי שלי שאני משאירה במהלך הסדרת התשלום?
פציינטיות שלנו נהנות מרמת הבטחה הגבוהה ביותר בשיטה הדרגתית של צעד שלישי רביעי ואף חמישי, כלומר אין לנרקיסיה גישה לפרטי התשלום וגם לחברה התומכת במהלך הסליקה. כל זה מבוצע בפרוטוקול SSL כך שגם אם המערכת מזהה בדפדפן שלך אפשרות לפריצה איזושהי ככל הנראה תקבע על כך התראה אוטמאטית.
במקביל, במועד ביצוע הזמנה מתקבלים הנתונים הנחוצים שלך כמו המספר טלפון ושם לצורך יצירת קשר, הרי מגיע לך מזל טוב על הדיל השווה שעשית ?? ולהכווין אותך לתהליך הנכון וקביעת מועד הטיפול.
לחץ על אחד מאנשי הקשר שלנו למטה כדי לשוחח בצ'אט בוואטסאפ