הנחיות לאחר טיפול שכלל שיוף עור

אישורים

sertificate
הנחיות לאחר טיפול שכלל שיוף עור

חוק מס׳ 1: ״לא להבהל – בלי תלות מה רואים במראה בבוקר״ – מנהל הקליניקה ד״ר לודמילה קפוסטינה

חוק מס׳ 2: ״חשיפה מוגברת לשמש בצמוד לטיפול שווה לסיכון של כ-100% לקבל כתם פיגמנטצייה. מניעה מלאה וגם שימוש בקרם הגנה ללא לחות ותוספות״ – ד״ר ווימן סרגי

חוק מס׳ 3: ״עישון, אכילת מצרכים המפורטים למתה מעלה זמן העלמת כתמים מהפנים, ואף לפעמים משאירה אותם לטווח ארוך״ – ד״ר אלברטו ווילאלובוס

תופעות לוואי לאחר קבלת הטיפול  – חולפות, אבל: 

חוק מס׳ 4: ״פציעה נוספת בטווח של 45 ימים מהטיפול כמו: טיפול להסרת שיער במכון לייזר, גירוד, שיוף מכני, חבישת בד צמוד לוחץ ומשפשף וכד׳ לפי החוזה שחתמנו – כל אילה פשוט אסורים, ויכולים להוביל לצלקות ו/או סימנים בלתי הפיכים בעור בטווח הארוך״.

יורי קומר – ראש החברה: ״החדשות הטובות שהטיפול הזה בין הבטוחים בתחומו תודות לגל הלייזר הרביום 2940 נ״מ המיוצר ע״י פוטונה. מאז 2015 מינימום מקרי פוסט טראומה, של עור לצד יעילות גבוהה מעמידים את פציינטים שלנו על הצעד הבטוח״

הסתר

מידע נוסף
לשיחת חינם עם נציג
לשיחת חינם עם נציג

פרסים


№1

בעוצמת האפקט לטווח ארוך בטיפול ללא הרדמה

2-5

מפגשים בלבד לתוצאות מטביות

15

תמונות עם צלם במהלך הטיפול

50+

אנשים מחו״ל חבחרו בטיפול פנים 5D בישראל כטיפול העיקרי להם
תודה למאות ישראלים וישראליות מרוצות מאז 2016

תיאור השירות


מזל טוב, עברת טיפול שכלל גם הליך פילינג, בלייזר. אצלינו קיימים מעל 30 סוגים של פילינגים, לכן חשוב לעדכן את המרפאה עם התמונות סלפי שלך, באופן יום יומי עד לסיום ההליך. лицо в процессе лазерного пилинга

הנחיות לאחר שיוף בלייזר פוטונה

אין להסתמך על הוראות אלה בטיפולי קילוף עור שנעשו במרפאות חוץ, במיוחד אלה שנעשו בשיטות אחרות והחייזרים שונים בפרט

היצמדות להנחיות הרופאים שלנו מובילות לתוצאות מקסימליות

לחלק משמעותי מהאוכלוסייה מופיעים כתמים כתהליך טבעי שמתקיים בהתחדשות עור.

נשמור על קור רוח וניתן לחיוך להוביל.

פעולות שמעודדות את הופעת הכתמים הן:

1. חשיפה לשמש תוביל לכתמי פיגמנציה בהסתברות של כ-75% – במידה והם מופיעים הם חולפים לאחר כ-3-4 חודשים. היזהרי! משתמשים בקרם הגנה משמש כל פעם שיוצאים החוצה בשעה 09:00, 12:00 ובשעה 15:00

2. שימוש במייק אפ מעודד וגורם לכתמים חומים בכ- 75% גם כן -במידה והם מופיעים אלו חולפים לאחר כ-6 חודשים בלי טיפול ומאמצים נוספים ע״י אנשי מקצוע.

3. אכילה של בשר אדום ופרי הדר וחלב – אלו תקבענה את גוון הכתם.

במידה ומתקיימת אכילה – כזמן קצר לאחר קבלת הטיפול, יופיעו כתמים ויחלפו לאחר כ 3-6 ימים.

אכילה מרובה תוביל להופעתן ואלו יחלפו לאחר כ-9 חודשים.

4. גירוד זו פעולה אינסטינקטיבית בין אם היא נעשית בידיים חשופות ובין אם בידיים עטופות בכפפות, גירוי האזור המטופל מוביל לצלקת. שימוש בקרם שנרכש בקליניקה במקביל לטיפול ימנע את התופעה, כמו כן חשוב להימנע מקרם על פי שיקול דעתה של המטופלת.

5. יש להקפיד על קרם/ ספריי הגנה מהשמש בכל הגוף-בדגש על השעות הקרדינליות 09:00 בבוקר ,12:00 בצהריים ,15:00 בצהריים.

נ.ב. היחשפו לשמש, בכייף, לפחות 20 עד 40 דקות בכל יום, זה בריא וטוב, תמיד, ולא מסרטן, למשך כל החיים, רק לא בחודש הקרובים, בבקשה!

уход за лицом после процедуры

זוכרת את הרגע לאחר הסרת הבד המרגיע?

נראות לאחר טיפול שיוף scaled

ייתכן אפילו שאצלך זה נראה יותר מפחיד…  מבטיחים שהכל יהיה בסדר. אולי תחסמי מראות בבית בינתיים?

ובואי לצפות מה מצפה לך בימים הקרובים באזורים בהם טופלת בסוף הטיפול בשיוף לייזר מסוג Herbium Yag של פוטונה. 

ככה נראים בד״כ לאחר הטיפול הראשון או לאחר טיפול שהוא יחסית קל. (פילינג סופ״ש)

וככה נראים לאחר טיפול קצת כבד יותר (שימי לב לכמות הימים בבקשה)

איך נראים לאחר פילינג

תוצאות סופיות

התוצאה הראשונה תתקבל בדרך כלל לאחר כשבועיים וזה יהיה יפה לעין, התוצאה הסופית נגלית לאחר כ 3-6 חודשים מתום הטיפול. נשמה שלנו,   ס ב ל נ ו ת …

ליווי צמוד של הצוות היא המחויבות שלנו – שיתוף פעולה מצידך הוא הנתון שמוביל לצליחת התהליך.

זיכרי לשלוח תמונות של עצמך אלינו ל- Whatsapp או iMessage למספר/כפתור הוורוד המופיע לך באתר זה.

בטיפולים הפולשניים באופן מינימלי אנו נשאף לחזור לסדר יום הרגיל שלנו מהר ככל האפשר.

כמו כן נייבש את שכבת העור הפצועה ונעזור לעור החדש לצמוח .

כל קרם כמעט בשלב הזה יהווה סיכון לעיכוב בהחלמה.

עבר שבועיים ואינך רואה שום תוצאה? תבקשי מאיתנו לשלוח לך תמונה שלך לפני הטיפול לשם השוואה.

המלצות לפעולות בימי בית

לא משנה איך או כמה מפחיד זה נראה לך במראה, בכל שלב, כמו שאמרנו לך לפני הטיפול, ולפי התמונות שהראינו לך – הכל יהיה בסדר! אנחנו מבקשים לא להבהל ולא ליצור איתנו קשר בפעם נוספת ולוודא האם המצב תקין. תפקידך הוא כרגע להצמד להוראות ולשלוח אלינו תמונת הסלפי שלך פעם ביום.

שלב א׳ ייבוש עור באזור המטופל

(בין 2 ל-5 ימים לאחר הטיפול – רק מיי ברז פעם בשעה)

החל מיום למחורת, כאשר חולפים הכאבים מנגיעות, יש להתחיל לשטוף את הפנים במים רגילים,  שימי לב שהרגשת היובש והמתיחות הנה טבעית. עדיף להשתמש בשפריצר אם יש.

יש להרתיב את האזור המטופל פעם בשעה.

מומלץ לא לנגב את האזור , ולטפוח בעדינות עם מגבת סטרילית.

אם ישנה נפיחות יתר באזור העיניים, ניתן להשתמש בחתיחת קרח, לשים אותה בתוך בד עדין לבצע תנועות מעגליות סביב העיניים דבר אשר מוסיף להורדת הבצקת.

איסור מוחלט להשתמש בזמן הזה בכל קרם שהוא.

שלב ב׳ – זירוז הקילוף 

(בין 1 ליומיים לאחר שהתחילו להופיע סימני הקילוף – שותפים עם סבון)

כאשר מתחיל הקילוף הראשוני, נרצה לזרז את התהליך הזה עוד יותר.

יש להוסיף סבון פנים ללא תוספות אנטי-אג׳ינג למיניהם.

נשתוף פנים עם הסבון, פעם ב-4 שעות ו3 פעמים ביום לכל היותר. השיטה היא להשאיר את הסבון על הפנים במשך של כ-10 דק׳, ורק לאחר מכן לשתוף הכל עם המיים. מומלץ לבצע את הפעולה כפעמיים ביום עד שהקילוף לא הופך לממשי ובולט ביותר.

זכרי – אין לקלף בידיים, זה עלול להוביל לצלקות. כמו כן, אין בשלב הזה להשתמש בשום קרמים.

שלב ג׳ – ניקוי העור מקילופים.

ברגע שהקילוף ממש מסיבי ונראה לעין בכל האזור המטופל, נרצה לזרז את ההליך הזה בצורה יעילה ובטוחה. אין לקלף באופן ידני או במיוחד לגרד עם ציפורניים או תכשירים אחרים את העור שמתקלף. זה יכול להשאיר צלקות או כתמים למשך תקופה ארוכה.

קרם NIVEA הקלאסי, העגול, יעזור לנו לעשות את העבודה! היעדר תוספות פעילות ורדיקלים כבדים בקרם הזה, במקביל למרקם הפשוט והבטוח שלו מהווים פתרון מצוין בשביל המטרה שלנו בשלב זה.

יש למרוח את הקרם בשכבה נדיבה, אפילו עבה מאוד (עד 1 ס״מ עובי), כך שתראי לבנה לחלוטין, ולהשאיר אותו למשך של כשעת זמן. רובו ייספג ואז יש לשתוף את אזור במיים ולנקות משאריות של הקרם. יש לחזור על הפעולה פעמיים ביום ולהוריד תדירות לפעם ביום במהלך שבוע ימים הבאים.

בהרבה מהמקרים, מופיעים כתמים כהים על העור לאחר הקילוף שמתבהרים בכוחות עצמם תוך מספר ימים. אם הכתמים לא נעלמים, יש ליצור קשר איתנו ולשלוח תמונה ברורה.

שלב ד׳ – הגברת נאוקולגינז (בניית תאי עור חדשים)

השלב החשוב ביותר הוא ההמשך. למרות שהעור שלך נראה כבר נקי טרי ורענן יותר במיידי לאחר הקילוף, תדעי שהתהליך בתוך תאי העור רק מתחיל. המראה הרענן המיידי מגיע אודות להסרת שכבת עור העליונה אך עדיין הכל מנופח וקצת מתוח. רק עכשיו מתחיל תהליך פנימי אמיתי. אנחנו יודעים שתהיהי מרוצה מהתוצאה, אבל באמת רק כחודש עד 3 חודשים לאחר היום. ובמקרי טיפולים העמוקים ביותר, הבנייה הפנימית ממשיכה עד חצי שנה ואפילו עד 9 חודשים!

ודווקא בשלב הארוך הזה, ניתן ליצור את ההבדל המשמעותי ולהוציא מעצמך יותר. איזון והוספת ״חומרי בנייה״ לעור שלך היא משימה אותה אנו מיישמים בהתאמה אישית לכל פציינטית ובתלות בטיפול הספציפי שעברת. הזנה בלחויות, חומצה היאלורונית, חומרי ״בניית״ הקולגן, ומיתון הופעת כתמי פיגמנטציה, הגנת העור משמש, שיוף עדין סופי, ואזנה בחומצות אמינו לעומקי העור שלך – זוהי משימה שלך לתוצאה מושלמת. אנחנו כאן לייעוץ וליווי.

נתאים לך את הקרם המרוכז בשבילך, ומה לעשות, אנו נאלצים ״לחייב״ בשימושם לאחר הרבה שנות ניסיון.

חומרי הטיפוח האלה יעלו לך בממוצע בין בין 200 ל-1000 ש״ח, כאשר , להשוואה, אנו גאים לספר שקרמים דומים יעלו באירופה לפעמים גם 750 יורו. כי הפציינטיות שלנו נהינות ממחיר כלול במקרים של חבילות טיפוליות, ולהינות ממחירים של חברה יצרנית והקשר שלנו איתה. המוצרים של היצרניות כמו ביופפטיקס, ספיר מדיקל, SR ועוד מוכיחים את עצמם פעם לאחר פעם.

כבר משנת 2017, ניתן למצוא אצלינו מגוון קרמי חומצות אמינו על בסיס רטינואידים לא רדיקלים, לא מפסיקים להפליא פציינטיות שלנו, כאשר ״מופעלים״ על עור לאחר השפעה בלייזר.

החל מ-2020, לאחר 5 שנות שיתוף פעולה, הוציאה חברת ספיר קרם חומצות אמינו חודר עמוק מיוחד, הכולל גם לחות וגם קרם BB בגוונים שונים. מוצר שיתאים במיוחד לכל מי שמשקיעה רוב הזמן שלה בכל הדברים מסביב, בלי מורך ליישם סדרת פעולות מסובכת בשימוש של קרמים רבים במקביל. שאלו אותנו על המוצר.

Аминов кислотный крем

שיהיה בהצלחה בהחלמה, תצטרכי להיות סבלנית טיפה בתקופה הקרובה בהמתנה לתוצאה, שמגיעה מהגוף… שלך


תנאי הרכישה


אנו חוזרים לקבוע תור תוך
24 שעות לאחר סיום הליך
הרכישה באתר

הרכישה מאובטחת ברמת SSL
המקובלת היום באתרים מובילים

החזר כספי מובטח בהינתן
חוסר התאמה רפואית לטיפול

מחיר השוק אם מפורסם הוא
עמד סטטיסטי לשנת 2018
לטיפולים מסוג זה