פיסול הצרה והקטנה של אף ללא צורך בניתוח

אישורים

sertificate
פיסול הצרה והקטנה של אף ללא צורך בניתוח

לגלות את עדינות והאצילות שבפנייך

טיפול פיסול אף של נרקיסיה בלייזר רפואי ב-2024 זה:

  1. הקטנה של אף כולל שליש אף התחתון, נחיריים, אורך, הגבהה, נפח הקצה, אסימטריה, יישור
  2. שחזור רקמות וצורת האף לאחר ניתוח אף שפחות הצליח
  3. טיפול בבעיות נחירה וקשיי נשימה 

כל זה בצורה פשוטה ובלעדית:

  1. מחליף צורך בניתוח רינופלסטיה בהרדמה – הרבה יותר טבעי
  2. ב 3-6 טיפולי לייזר קצרים
  3. ללא חובת זמן מחלה עם אדמומיות של בין 0 ל-5 ימים בלבד
  4. תוצאות טבעיות ללא צלקות וללא חשד צראה של התערבות כירורגית
  5. בדיוק ממוחשב, הנדסי ובטוח
  6. עם בטחון בתוצאה גם לאחר שנים רבות
  7. הטיפול מתבצע בהכרה מלאה לשביעות רצונך המרבי

מאות פציינטים/ות מרוצים – אינם טועים

הסתר

מידע נוסף
לשיחת חינם עם נציג
לשיחת חינם עם נציג

אף אישיו של מרבית האנשים מלבד אחוז קטן מהאוכלוסייה ששמחה במרכז פניה ועליהם כולם מתמרמרים. רוצה לעבור לצד השני? יכולה . איך? בקליניקה נרקיסיה בקלות ניתן לתקן לשפר ליישר להתאים את מרכז האף לכלל הפנים.

 


תיאור השירות


אף הנו חלק אינטגרלי מהפנים ,הוא מושך את העין ומשפיע על הדימוי העצמי שלנו.
כיום אנו חיים בסביבה מודעת, תוססת ערנית וכזאת שתמיד רוצה להישאר סקסית.
האף מתפקידו ליצור הרמוניה, הוא משפיע על הביטחון העצמי.
אנחנו כאן בשביל לענות על מטרות אסתטיות ורפואיות יחד, ליצור את השינוי המשמעותי הזה בעדינות וללא ניתוח. כי פנים זה פנים

אף יפה יותר וללא צלקות באמצעות לייזר

הטיפול נועד לענות על מטרות אסתטיות ורפואיות גם יחד. התוצאות המשביעות רצון ביותר הן הצרת השליש התחתון שהוא הקצה של האף, של רוחב האף והקטנתו באופן יחסי, משאירה את האישיות של האף אצל הפציינטיות שלנו. התוספות ושינויי צורה משמעותיים מתבצעים לפי רצון המטופלת ומצריכות יותר השקעה ונכונות משני הצדדים.

למי מתאים טיפול אף בלייזר?

לעדן את האף, להקטין את הנפח שלו, הצרת נחיריים, עידון והרמה קלה של הקצה או יצירת שפיץ צר יותר, טיפול לקצה אף נפול, או הסתרת של בליטת העצם במכרז האף, שינוי ותזוזת תצורה – הטיפול שממשיך להוכיח את עצמו ומשתפר מ-2016. היום, אנו גאים גם להציע מגוון רפואי של פעולות אשר יכולות לסייע גם בבעיות רפואית בתוך חלל האף וגם מעלימות צלקות לאחר ניתוח פלסטי פתוח (וגם סגור).

טיפול רינופלסטייה בלייזר יכול להתבצע בשלב בו האף מסיים להתעצב ולגדול, זה מעשי החל מגיל 15 ואילך. למטופלים בגילאים צעירים אנחנו ממליצים לוודא שאכן ההחלטה עונה על רצונם בלבד ולא כזאת שנתקבלה כתוצאה מלחץ סביבתי.

טיפול אף בלייזר יכול להתבצע בשל סיבות אסתטיות או רפואיות, במקרים רבים יתבצע טיפול אף משולב העונה על שני הצרכים יחד. שילוב חומרים מוזרקים שיוצרים שינוי במבנה הנראה לעין ובד בבד טיפול פנימי במחיצה.

קמירות עגולה בקצה

הרצון ליישר עיגולים בולטים בשני צדדי האף בקרב המתעניינות הינו נפוץ. נדרשת פעולה אשר מבצעת סוג של ״שאיבת״ הבליטה פנימה. הטכניקה בה אנו משיגים את המטרה הזו מוסיפה כ-2 דקות לכל טיפול וטיפ-טיפה מורגשת ע״י הפציינטיות/ים אך עדיין מאפשרת לבצע טיפול בהרדמה שמתקיימת בעזרת ג'ייל בלבד, ללא צורך בהזרקת חומר אלחוש.

הצרת רוחב של האף / הצרת נחיריים

מאז 2016 כאשר התחלנו להציע את הטיפול, הבנו ממאות פציינטיות שמנתחים פלסטיים לא ממהרים להבטיח תוצאה דווקא בהיבט הזה. לאחר שלמדנו גם תחום הניתוחים הפלסטיים, הבנו גם למה. חלל האף והמחיצה מכוסות ברקמה בעלת שכבה דקה המכונה רירית המכסה שרירים. הלייזר זה פשוט דור הבא ברמת הדיוק וביכולת למתוח שרירים לנראות רוחב צר יותר.

הצרת אף

5 טיפולי לייזר

הקטנה והרמת קצה של אף

המבנה השרירי נוטה להיחלש עם השנים ואיתם צניחה של קצה האף. בנוסף גודלים עודפי עור, אלו גורמים למראה גס / הפתרון האידיאלי שמעדן ומעלים את הנפילה הוא טיפול קל ויעיל באמצעות הלייזר.

Nose Laser Design Narcissia 2022

מתי ניתן להתחיל לראות שינוי באף?

הייעוץ כולל גם תוכנית טיפולים שצריך לסיים על מנת להשיג תוצאות משביעות רצון.

אבל הי! אפשר להתחיל לראות שינוים חיוביים במראה כבר במיידי לאחר הטיפול הראשון.

יצירת שפיץ חד יותר

סדרך כלל, לאחר הקטנת אורך האף או הרוחב המראה ״יידרוש״ גם הקטנת נפח השפיץ.

נוכל לעזור ולעדן את מראה האף אפילו במקרי סחוס בולט, סחוס מושתל, עקימות או עיוות, ובמקרים נוספים נוכל לשפר באמצעות ההליך עם שינוי לטובה.

קיצור אורך האף

מתקיים בצורה מדויקת, ללא עיוותים במקרים בהם מעוניינים להגדיל מרחק בין השפה העליונה לקצה של האף או לקצר אותו.

העלמת בליטת סביב הקצה הינה משימה לא פשוטה , כיוון שנדרשת עבודה מדויקת עם החלק של הסחוס שאחראי על כניסת אוויר מספקת.

יישור בליטה במרכז האף

מבנה ״נשרי״ של האף עוזר לסנן אוויר מלוכלך ו/או מלא בחלקיקי חול וכדומה. ישנה תאוריה שמגדירה את קמירות האף כמבנה הגנתי , באזורים בהם קיים חספוס ושיער זה נועד למטרת הנשימה שתתקיים באופן בריא ומלא.
החל משנת 2020, וזאת לאחר למידה מעמיקה וניסיונות שבוצעו בברזיל וברוסיה, התחלנו לבצע הליכים אשר משנים את המראה של האזור ללא פגיעה בעצם.

סליידר אף

אם זה מה שאתם מחפשים, אנחנו לא ממליצים על הליך כירורגי שמשייף ו/או מסיר ״פסגת״ העצם שבולטת , אנחנו כן ממליצים לבצע את שינוי באמצעות לייזר ו/או הזרקה עדינה בחלק העליון של האף- מהניסיון שלנו השינוי נראה פלאי. יתרון נוסף להליך היא האפשרות שניתן לחזור למצב הקודם.

האם הטיפול מתקן גם את האסימטריה?

לפעמים, בנוסף לצורך בשינוי והקטנת הנפח של השליש אף התחתון מתבקש לטפל בחוסר סימטריה שמפריעה גם ויזואלית ללא שיוויון בין קוו וירטואלי בין הנחיריים. מחיצת האף היא מעין קיר אנכי שחוצץ בין הנחיריים ומפריד ביניהם. ומסביבו מרקמים נוספים שלפעמים שונים עד כדי שזה בולט ומפריאה ויזואלית.

במצב רגיל, מחיצת האף ישרה, ומחלקת כאמור את מערכת האף לשני חלקים סימטריים. במקרים בהם ישנה עקמומיות או סטייה של המחיצה.

Nose change without surgery

יישור מחיצת האף וסימטריה בנחיריים

טיפול לייזר באף יכול התבצע גם מסיבות רפואיות. סטיית מחיצת האף או סטימה באחד המנהרות יכולות לגרום, בין היתר, גם לבעית נחירה שנובעת מהאף. ע״י חסימה חלקית או מלאה. מחיצת האף בנויה בעיקר מסחוס ועצמות דקות.

כאשר מדובר בסטייה קלה, לא מדובר בבעיה המהווה קושי כלשהו לתיקון בלייזר.

NightLase upgrade with RhinoLase tm treatment

במקרים בהם הסטייה משמעותית ועוצמתית יותר או סטיית מחיצה מולדת או התפתחותית, חבלה או טראומה לאף יכולות לדרוש מספר רב יותר של טיפולים או צורך בהתערבות משמעותית יותר. ניתוח אף חוזר, כבר לא הפתרון היחיד ויעיל להפרעות נשימה כתוצאה מסטיית המחיצה.

הקטנה נפח פונפון של האף

הרבה מאיתנו אוהבים את האף, את הצורה, ואת הכל בו… אולי אם כבר קצת הנפח הכללי שלו. שיטת הלייזר מאפשרת להקטין נפח הכללי בלי לשנות את הצורה הטבעית של האף, בצורה פרופורציונלית טבעית ולא נראת לעין לאדם זר כלל.

RhinoLase

2022 העלמת צלקת במרכז האף כחלק מטיפול הורדת הנפיחות

אף אוזן גרון. טיפול רפואי באישור משרד הבריאות.

מתחילת שנת 2022 התחלנו גם לתת מענה רפואי לבעיות בקונכיות, נשימה ונחירות. הקסם של אור רדום תת עורי עמוק ונעים בשחזור מרקמים פגומים לאחר תאונות, ניתוחים פחות מוצלחים או פציעות שונות. איזה כייף לחזור לנשום ולהיות עם כוחות מחודשים.

מה קורה במהלך פגישת הייעוץ עם הרופאה?

במהלך פגישת הייעוץ יבחן הרופא ראשית מידת התאמה לטיפול בלייזר. בדרך כלל לא תמצא מניעה לביצוע אצל נשים צעירות שאינן בהריון. לאחר מכן נתמקד בכלל הפנים ובאזור האף בפרט, במידת הצורך בביצוע שינוי צורת האף בלייזר, וזאת בהתאם לגיל המטופלת ונתוניה האישיים.
בייעוץ נבחנים מספר גורמים חשובים כמו : מבנה הסחוס והעצמות, צורת השרירים, הרירית בתוך חלל האף ועובי העור.

לאחר האבחנה הראשונית תיערך שיחה בין רופא למטופל, בה יבין הרופא את מניעי המטופל לביצוע הניתוח, יערוך תיאום ציפיות בין התוצאה הרצויה לבין יכולות להעניק תוצאה זו.
הייעוץ מתמקד באפשרויות השונות , וזאת בכדי לקבל תוצאה מדויקת בדמות הרמוניה בתווי הפנים.

מתפקידינו לשאול לגבי עבר רפואי כמו : טיפולי כימותרפיה בעבר, הריון, האם נעשה ניתוח קודם באף, האם קיימות בעיות נשימה , אלרגיות, כמו כן הרגלים כמו: עישון או נטילת תרופות כרוניות
היועצת מצידה תיתן הסבר על מהלך הטיפולים,
מרבית האנשים שעברו ניתוח אף לא נדרשו לתקופת החלמה והתוצאות נראו לעין בידי.
בסיום התהליך: תתקבלנה הנחיות מדויקות מהרופא לגבי שתייה, אכילה ונטילת תרופות.

מה לשאול בפגישת הייעוץ 261d 1f3fe☝??

שיחת הייעוץ נועדה כמובן ליצור שיתוף ותיאום ציפיות לגבי התוצאה, בדגש על ניתוח למטרות אסתטיות בעיקר. יש לשתף את הרופא בתוצאה הרצויה ולהבין ממנו האם וכיצד ניתן להגיע אליה.
בנוסף, בקשו לראות תמונות של לפני ואחרי טיפול RhinoLase. רוב התמונות לא מפורסמות ברשת עקב עקרון שמירת הפרטיות של הפציינטיות שלנו.

כיצד מתכוננים לטיפול פיסול האף?

יש להימנע משיזוף כשבוע לפני טיפול לייזר, אין להגיע בהריון ולא מומלץ למטופלי כימותרפיה.

תיקונים לאחר ניתוח אף קלאסי | רינופלסטייה

בניתוח אף באמצעות סקלפל (סכין כירורגית) נעשים החתכים דרך הנחיריים והפלסטיקאי מעצב את האף על ידי הזזה, שבירת עצמות ושיוף הסחוס , בסיומו של הניתוח מוחזר העור למקומו.
בטכניקה מסוג זה בדרך כלל מושגות תוצאות שמשנות מבנה האף לחלוטין והופכות אותו למשהו אחר לגמרה. והתוצאה הסופית לרוב נראת לעין רק לאחר כשנת זמן, כלומר על מנת לתקן או לשנות משהו נדרש ניתוח פלסטי נוסף דבר אשר בהמון מקרים כבר מצביע על תוצאה בעייתית.

אנחנו בנרקיסיה טיפולנו בעשרות מקרים של יישור ותיקון אף לאחר ניתוחים פלסטיים עם תוצאות טבעיות יותר, שמחליקות בהרבה מקרים עיוותים שנראים כבר אבודים.

איך ניתן לשפר מראה סחוסים בולטים (מושתלים) באף עם במרפאת נרקיסיה?

להשתלת סחוס באף סיבות רבות. ככל גוף זר קיים סיכוי ליצירת מראה לא סימטרי בעליל או מראה שפחות מספק את הלקוחות. גם במקרים כאילה אנו מציעים לך לבוא ולהתייעץ. מכשור הלייזר מסוגל לצמצם נפח הסחוס בנוסף לכל הפעולות שאנו מבצעים כשורה.

Before after nose laser design treatment

גלית שלימוב

שיקום האף לאחר ניתוח קלאסי  

קורה שהתוצאה של ניתוח נראת טוב… אבל עם השנים משהו משתבש… מה שקורה הוא שבניתוח משתמשים בסכין.. מרקמים נחתכים. לכן חלק מתופעות הלוואי מופיע רק מספר שנים לאחר הביצוע.  הרקמות הסובבות שנפגעו, צלקת פנימית, ועוד. הגוף מגיב איך שהוא מגיב.. אין זו גזירה! אנחנו כאן לרשותכם להפעיל את כל הידע והניסיון שהצטבר מנת לשקם, ליישר, ליפייףל. בלייזר רפואי.

״נפגעי הניתוח״ מגיבים מצוין לטיפול בלייזר, זאת עובדה כבר מ – 2016!

הקטנת שליש התחתון של האף

2023 – 2024. הקטנה ועידון הפונפון של האף תוך שיפור מצב העור. העלמת נפילה במרכז האף

תוצאות טיפול לייזר באף נרקיסיה 2024

טיפול אף לאחר פציעה או מכה

ברגע שהינך מרגיש/ה שיש משהו שהתחיל להפריע לך באף מאז שקרה המקרה, גם אם רוב האנשים מסביב לא מצליחים לזהות על מה מדובר, אנחנו כאן, בשבילך. לפעמים השינוים שקשה לזהות וויזואלית דווקא די נראים מתוך חלל האף. אנחנו אוהבים עבודה עם לייזר רפואי מכיוון שהגלי אור שלו מאפשרים לנו בהמון מקרים להגיע לתוצאה אשר מחזירה את הרוגע הנפשי לגבי העיווט שהיה.

שחזור מרקמים באף

אנשים מאבדים חתיכות גוף או איברים שלמים מכל מיני סיבות. נחתך במהלך ניתוח פלסטי למטרה אסתטית, התקבלה מכה או קרתה תאונה ועוד ועוד. מה שמדהים היא יכולת הגוף שלנו להתרפאות ואפילו לפעמים לשחזר חתיחות גוף מסוימות בהינתן עזרה ותמיכה מקצועית. בין אם מדובר על חתיכות שחסרות במחיצה או בקונכייה, כדאי לנסות לשחזר אותן בעזרת הקרנה בגלי אור של לייזר רפואי. אנחנו ראינו לא מעט מקרים של הצלחה פלאית.

שינוי צורת האף בלייזר יכולה לכלול כל אלה יחד… בשבילך!

טיפול מורכב שמשמש במקרים בהם קיים צורך לשינוי טבעי של צורת האף כמו הרמה, הצרה, יישור או הזזה לצד. האזורים המטופלים הנם פנימיים וחיצוניים ללא חיתוך שרירים וחלקיקים לכן לא נשארת צלקת.  בנוסף מתבצע שיוף ומתיחת עור המרכזית. הרקמות מושפעות מגלי קרני אור ,אורכם 2940 נ״מ ו-1064 נ״מ, גלים המותאמים במיוחד ל

  • שכבה הרירית
  • שרירים שבתוך חלל האף
  • עור עודף
  • סחוס
  • עצם דקה

מכשור לייזר הרפואי במרפאתנו בעל כל האישורים הנדרשים כולל אישורי FDA, CE ומכון התקנים הישראלי הנחשב לבין המחמירים בעולם.

המלצתנו 2705 לא חייב ניתוח לפני שעברת בייעוץ אצלנו בלייזר החדשני!

כיצד מבוצע טיפול לייזר באף?

הטיפול אינו כואב ואפילו נעים. יש פציינטים אצלם נדרש גם שיוף שכבת עור העליונה (אפידרמלית) דבר שיוביל לאדמומיות חזקה למשך מספר ימים לאחר טיפול. עם חזרה לטיפול הבא לאחר מספר שבועות שכבר לא חייב בהכרח לדרוש החלמה נוספת. על כל אלה ועל התאמת הטיפול באופן אישי אנו משוחחים יחד איתך במהלך הייעוץ, לפני.

RhinoLase

הטיפול מתבצע עם אלחוש קל, בהתאם לאופי הניתוח ונתוני המטופל, אורכו בין 3 ל-5 טיפולים קצרים עם הפרש בין טיפול לטיפול של 1-4 חודשים בהתאמה אישית. במהלך הטיפול כלל השכבות יקבלו נגיעה בהתאם למטרה הסופית: סחוס, שרירים, רירית, עודפי עור, עצם. חלק מהטיפול מבוצע דרך הנחיריים

כמה זמן מחזיקה התוצאה של הקטנת אף בלייזר?

neweyes 2020 scaled

בלי הרדמה כללית, בלי צלקות, ללא מילוי בחומצה היאלורונית עם התוצאה הזמנית, הלייזר משפיע באופן מדויק ותת עורי על כל השכבות שצריך. דוקטור הבכירה שלנו ממליצה לחזור אלינו לאחר 5-10 שנים למי שתהיה מעוניינת להקטין את האף שלה עוד יותר.

זמן בית לאחר הטיפול

אחרי טיפול לשיפור דרכי הנשימה scaled

לאחר הטיפול תתבצע חבישה בדמות מסיכה בחלקו החיצוני של האף , זאת תוסר לאחר כחצי שעה בלבד. תופעות לאחר הטיפול כוללות נפיחות ואדמומיות בולטת באזור האף שעתידה לחלוף עד כ 3-4 ימים מיום הניתוח.

כיצד לנהוג לאחר הטיפול פיסול אף?

ביומיים הראשונים שלאחר הטיפול מומלץ להישאר בבית למרות שאין זו חובה. בנוסף לזאת אצלנו תקבלי הוראות מסודרות וליווי אישי צמוד בימים הראשונים, על מנת להבטיח חזרה לשגרה בטוחה .

לאחר מכן, ייקבעו  עוד בין 1 ל-6  טיפולים זאת בכדי ששרירי האף ומרקמים יצרבו את השינוי – עד לרמת ה DNA לקבלת התוצאה המושלמת.


פרסים


№1

בעוצמת האפקט לטווח ארוך בטיפול ללא הרדמה

2-5

מפגשים בלבד לתוצאות מטביות

15

תמונות עם צלם במהלך הטיפול

50+

אנשים מחו״ל חבחרו בטיפול פנים 5D בישראל כטיפול העיקרי להם
תודה למאות ישראלים וישראליות מרוצות מאז 2016

תנאי הרכישה


אנו חוזרים לקבוע תור תוך
24 שעות לאחר סיום הליך
הרכישה באתר

הרכישה מאובטחת ברמת SSL
המקובלת היום באתרים מובילים

החזר כספי מובטח בהינתן
חוסר התאמה רפואית לטיפול

מחיר השוק אם מפורסם הוא
עמד סטטיסטי לשנת 2018
לטיפולים מסוג זה